20 Şubat 2014 Perşembe

Çocuk Dostu Kahvaltı Mekanı: Kalender Tepe

İstanbul'da çocuk dostu resoran bulmak zor. Çocuk oyun alanı olan bir yer olsun da hem biz rahat yemek yiyelim, hem çocuk eğlensin derseniz seçenekleri neredeyse sadece kebapçı ile sınırlandırmak zorundasınız. Neyse ki Anadolu yakasındakiler bu yönden daha şanslı, çünkü en azından kebapçı seçenekleri de olsa daha çok alternatif var.

Kahvaltı mekanına gelince, çocuk oyun parklı kahvaltı edebileceğimiz yerler ise yok denecek kadar az. Olanlardan biri de Yeniköy Kalender üzerindeki Kalendertepe Restoran.

Geçen yıl tesadüfen arabayla dolaşırken keşfettiğimiz bu mekan biraz salaş olsa da, lezzetli mi lezzetli serpme bir kahvaltı,  yeşillikler içinde oksijen dolu bir bahçe, eski Türk filmlerindeki o bozulmamış İstanbul manzarası, tavuklar ve çocuk parkının hepsini bir arada bulabileceğiniz bir yer.

yeniköy kalendertepe restoran
haftasonu çocuklarla nereye gitsek

haftasonu çocuklarla yapılabilecek aktiviteler etkinlikler





Kalendertepe'ye rezervasyon için (0212) 262 80 36 no.lu telefondan arayabilir, ulaşım ve yol tarifi için burayı tıklayabilirsiniz. Bu Pazar yağış gösterse de Cumartesi günü hava güneşli görünüyor. Kalendertepe keyifli bir haftasonu kahvaltısı için güzel bir seçenek olabilir.
İyi haftasonları...

4 yorum:

  1. mrb. yıne paylasımlarınız harıka. ama ben nacızane ıckısız bır yer arıyorum.benım oncelıklı tercıhımdır. bu yonde de paylasım yapabılırsenız veya bıldıgınız yerler varsa paylasabılırsenız cok sevınırım.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yasemin Hanım, ilginize teşekkürler. Hassasiyetinizi anlıyorum. Kalender Tepe özellikle kahvaltı için daha uygun bir yer olduğundan, kahvaltı saatinde giderseniz zaten içki servisi de olmayacaktır, rahat edebilirsiniz diye düşünüyorum. Biz çocuklarla gittiğimiz mekanların içkili mi içkisiz mi olduğuyla pek ilgilenmiyoruz. Ama bundan sonraki restoran paylaşımlarında bu bilgiyi de mümkün olduğunca aktarmaya çalışırım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar ve bilgiler harika. Uzun yıllar Yeniköy'de yaşamış biri olarak bu mekanı hiç duymamış olmama şaşırdım. Bahar gelirken gidecek yeni bir yer bulmuş olduk:) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Nilgün Hanım, ilginize teşekkürler. Ben de uzun yıllardır İstinye'de oturuyorum, burayı keşfettiğimde neden daha önce hiç haberimiz olmamış diye çok şaşırmıştım. Sevgiler...

    YanıtlaSil